Liemerije voorgedragen voor Gouden PREZO Keurmerk

Liemerije is op dinsdag 14 maart voorgedragen voor het Gouden PREZO keurmerk van Perspekt.


Met het behalen van dit kwaliteitskeurmerk laat Liemerije zien dat bewoners en cliënten tevreden zijn, dat we verantwoorde zorg bieden die voldoet aan de eisen van de branche en we voldoen aan alle relevante wet- en regelgeving. Eind vorig jaar behaalde Hospice De Hazelaar ook al het PREZO keurmerk.

Liemerije is trots op de voordracht voor dit kwaliteitskeurmerk. ,,Onze medewerkers zetten zich iedere dag met veel passie in voor de beste zorg voor onze bewoners en cliënten. Dit keurmerk bevestigt dat we met z’n allen met de goede dingen bezig zijn. Goede zorg voor de inwoners van De Liemers”, aldus bestuurder Paola Peters van Liemerije.

De auditoren van Perspekt gaven aan onder de indruk te zijn van het enthousiasme van de medewerkers. ,,Medewerkers geloven in zichzelf en dat wordt door het management ook gestimuleerd.” Daarnaast waren er complimenten voor het feit dat er op alle zeven locaties van Liemerije zorg vanuit de visie wordt verleend. De visie van Liemerije is dat er complete, warme belevingsgericht zorg in de buurt van de cliënt wordt geleverd. De zorg is afgestemd op de wensen, beleving en behoeften van de cliënten.

Liemerije heeft gekozen voor PREZO omdat het keurmerk aansluit bij haar visie. PREZO focust zich niet op protocollen, systemen of richtlijnen. Bij PREZO staat, net als bij Liemerije de cliënt centraal. Voelen zij zich thuis? Voelen zij zich gehoord en kunnen zij hun eigen keuzes maken?

De definitieve toekenning wordt eind juni verwacht.